18 május, 2012

Elégia

De legalább megpróbáltam....ha sokkot kapunk és sírógörcsöt egy filmtől olyannyira, hogy évek múltán sem tudjuk újranézni.....lehet bolondnak tartani......lehet lenézni, pocskondiázni, kinevetni....lehet érveket felsorakoztatni....lehet akár a mindenség minden cseppjével igazolni...akkor is képtelenek vagyunk újra megnézni....értjük, hogy miért és hogyan, de megtenni nem tudjuk.......nem hóbort, nem kitűnni akarás, nem holmi fennköltebb, magasztos átokverte erkölcsiség ez...csak egyszerű védekezés valami ellen, ami pusztán csak fájdalmat okozott....





5 megjegyzés:

  1. szép :), van ilyen, de le kell győzni, sírunk egyet, átgondoljuk, volt és elmúlt és nincs több gombóc a torokban, cupp

    VálaszTörlés
  2. Gondolom még nem láttad az Elégia c. Huszárik filmet :D
    amúgy, ez pont olyan, mint én meg a Titanic - azt se tudom megnézni, sőt képeket se a hajóról meg egyéb dolgokról...pánikrohamot kapok...mint a madarak esetében is...szóval ennyit az átgondolás és lenyelés dolgáról :D lehet az előző életeim macerálnak rendesen...:D

    VálaszTörlés
  3. azért örülök, h tetszett:D na de a probléma mibenléte mégiscsak az, hogy emiatt maradt a jegyem hármas és nem kaphattam ötöst....függetlenül, hogy minden mást megnéztem, elolvastam, megtanultam...szóval magyar filmtöri2ből - a fent említett film cselekmény!ét leszámítva(mert minden mást tudtam) - elég kiműveltnek lehet mondani :D

    VálaszTörlés
  4. szóval ez az egy film kitesz két jegyet, míg az összes többi film hármat, hol itt az igazság? miről szól ez a film, h ilyen kötelező, nemzeti kincs?

    VálaszTörlés
  5. lovak lemészárlásáról egy mészárszéken...és valós események láthatóak.....

    VálaszTörlés